VANLIGA FRÅGOR & SVAR

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?
Normalt så har vi 3-5 dagars leveranstid, vid kampanjer eller storhelger så kan leveranstiden vara längre. Mejla oss gärna om du har några frågor om leveransen eller vill ha ditt paket till ett visst datum. Kom ihåg att beställa i god tid innan storhelger.
I November och December har vi stort tryck på beställningar, därför kan leverans tiden bli längre. Mellan 3-10 arbetsdagar beroende på vad du har beställt.


HUR SKICKAS MITT PAKET?
Det skickas med posten. Har du beställt smycken eller mindre varor levereras de i en påse och sedan i ett vadderat kuvert. 
Större produkter så som benlindor, täcken och andra produkter skickas i en e-handels påse.


HUR MYCKET KOSTAR FRAKTEN?
Alltid 20kr frakt oavsett vad du beställer och hur mycket. Vid köp över 500kr så är det fri frakt inom Sverige!

SKICKAR NI ÖVER HELA VÄRLDEN?
Just nu skickar vi endast inom Europa.

VILKA BETALNINGS METODER HAR NI?
Vi erbjuder betalning med swish, kort & faktura betalning med Payson samt Paypal.

HUR BESTÄLLER JAG PÅ ERAN SIDA?
Lägg dina varor som du vill köpa som vanligt i varukorgen. Sedan när du har shoppat klart så kommer du till kassan. Där finns en kolumn som heter "Lämna meddelande till kassan" Där skriver du vad du vill att det ska stå på det som du har beställt.
Exempel:
Hästbrickan 1 - Bovean Ferrari
Hundbrickan - Thea 0700000000

KAN JAG VÄLJA EN ANNAN LEVERANSADRESS?
Ja det kan du göra! Detta gör du i kassan.

KAN JAG BESTÄLLA UTANFÖR SVERIGE?
Absolut! Vi skickar till alla länder i Europa!

VAD GÖR JAG OM JAG SKREV IN FEL LEVERANS ADRESS?
Då mejlar du oss så fort som möjligt när du ser felet. Skulle beställningen se konstig ut så kontaktar vi även er på mejladressen som ni har angett vid beställningen.

VAD GÖR JAG OM JAG SKREV I FEL TEXT PÅ BRICKORNA JAG BESTÄLLDE?
Då mejlar du oss så fort som möjligt! 

JAG HAR GLÖMT SKRIVA MED VAD DET SKA STÅ PÅ MINA BRICKOR
Mejla oss direkt, har du glömt det så kommer vi att kontakta dig på mejladressen du angav vid beställningen. Vi kan inte skicka din order förens du har svarat oss oavsett om du betalat eller inte. Får vi inte svar inom 14 dagar så tas din beställning bort.

HUR LÄMNAR JAG TILLBAKA EN PRODUKT? ELLER ÅNGRAR MITT KÖP
Först kontaktar du oss på mejlen och skriver vad ärendet gäller samt varför du vill lämna tillbaka produkten. Glöm inte läsa våra köpvillkor i kassan innan beställning. Speciella villkor gäller vid beställning av brickor som är personliga med personlig text. 

PRODUKTEN ÄR TRASIG ELLER FELSTAVAT
Mejla oss direkt så åtgärdar vi det så fort vi kan!